Buradasınız

Gaziantep Vergi Dairesi Başkanlığına Atanmaya Hak Kazanan Gelir Uzman Yardımcısı Adaylarının Dikkatine

Gaziantep Vergi Dairesi Başkanlığına Atanmaya Hak Kazanan Gelir Uzman Yardımcısı Adaylarının Dikkatine

14 Mayıs 2017 Tarihinde Yazılı, 18 Eylül –06Ekim 2017 Tarihleri arasında Sözlü bölümü Yapılan Gelir Uzman Yardımcılığı Giriş Sınavında Başarılı Olan ve Asil Listede Yer Alan Adaylara İlişkin Duyuru. 

14 Mayıs 2017 tarihinde yazılı, 18 Eylül –06 Ekim 2017 tarihleri arasında sözlü bölümü yapılan Gelir Uzman Yardımcılığı Giriş Sınavında başarılı olan ve asil listede yer alan adaylardan aşağıda isimleri belirtilenlerin anılan göreve atanabilmeleri için istenen belgeleri tamamlayarak en geç 01-12-2017 Cuma günü mesai bitimine kadar “Muammer Aksoy Bulvarı  No:4 Şehitkamil /GAZİANTEP” adresindeki Vergi Dairesi Başkanlığımız Hizmet Binasının 9. katında bulunan İnsan Kaynakları Müdürlüğüne şahsen müracaat etmeleri gerekmektedir.

İSTENİLEN BELGELER

1- Nüfus cüzdanı fotokopisi (3 adet)

- Nüfus cüzdanının T.C. kimlik numarasını mutlaka içermesi gerekmektedir.

- Fotokopiler aslı ile karşılaştırılarak Başkanlığımızca onaylanacaktır. 

-Çipli (yeni) nüfus cüzdanı alınmış ise hem eski hem yeni nüfus cüzdanının aslı ve üçer adet fotokopisi getirilecektir.

2- Öğrenim durumuna ait bilgi ve belgeler:

- Yüksek öğrenim bitirme diplomasının veya çıkış belgesinin aslı veya Başkanlığımızca onaylanacak örneği,

- Ortaokul veya lise öğrenimi normal öğrenim süresinden fazla ise (hazırlık sınıfı veya 4 yıllık lise) buna ilişkin diploma veya mezuniyet belgesinin aslı veya Başkanlığımızca onaylanacak örneği, (Diplomada hazırlık sınıfı görünmüyor ise hazırlık sınıfı okuduğuna dair belge gerekmektedir.)

- Lisansüstü veya doktora eğitimini tamamlamış ise buna ilişkin belgenin aslı veya Başkanlığımızca onaylanacak örneği, 

3- Son üç ay içinde çekilmiş dört adet 4,5 x 6 ebadında renkli vesikalık fotoğraf (Fotoğrafların “Kamu Kurum ve Kuruluşlarında Çalışan Personelin Kılık ve Kıyafetine Dair Yönetmelik” hükümlerine uygun olması gerekmektedir.) 

4- Erkek Adaylar için Askerlik ile İlişiğinin Olmadığına Dair Beyan Formu (Askerliğini yapmış veya askerlikten muaf olanların ilgili belge örneklerini de teslim etmeleri gerekmektedir.)

5- Adli Sicil veya adli sicil arşiv kaydına ilişkin Cumhuriyet Savcılığından alınan belgenin aslı, 

6- Güvenlik Soruşturması ve Arşiv Araştırması Formu (2 adet) 

- “Güvenlik Soruşturması ve Arşiv Araştırması Formunu Doldururken Dikkat Edilecek Hususlar” yazısına göre, doldurulacaktır.

- Formun alt kısmındaki bölüm Başkanlığımızca onaylanacaktır. 

-Çipli (yeni) nüfus cüzdanı alınmış ise formdaki eksik kalan bilgiler eski nüfus cüzdanından bakılarak doldurulacaktır.

7- Mal bildirimi formu 

-Mal bildirim formu, ön ve arka yüz olmak üzere tek sayfa olarak hazırlanacaktır.

8- Halen herhangi bir Kamu Kurum veya Kuruluşunda çalışıyor ise, çalıştığı kurum, statü, göreve başlama tarihi ve sosyal güvenlik sicil numarasını gösterir çalıştıkları kurumdan alacakları belge

NOT: 

- 4,6 ve 7 nci maddelerdeki belgelerin örnek nüshaları www.gvdb.gov.tr internet adresinden temin edilerek doldurulacaktır.

- Eksik belge ve bilgisi bulunanların ataması yapılmaz.

- Adayların durumlarında değişiklik olması halinde (Adres, telefon, medeni durum vb.) buna ilişkin bilgi ve belgelerin zamanında ibraz edilmesi gerekmektedir. 

- Belge aslı ile birlikte fotokopisini de getiren adayların belgeleri Başkanlığımızca onaylanacaktır.

- İstenilen belgelerde gerçeğe aykırı beyanda bulunduğu tespit edilenlerin atamaları yapılmaz. Atamaları yapılmış olsa dahi iptal edilir. Bu kişiler hiçbir hak talebinde bulunamazlar. 

- Gerçeğe aykırı beyanda bulunduğu tespit edilen kişiler hakkında Türk Ceza Kanununun ilgili hükümleri uygulanmak üzere Cumhuriyet Savcılığına suç duyurusunda bulunulur.   

Listeyi Görmek İçin Tıklayınız

ÖRNEK FORMLAR 

Erkek Adaylar için Askerlik ile İlişiğinin Olmadığına Dair Beyan Formu

Güvenlik Soruşturması ve Arşiv Araştırması Formu

Güvenlik Soruşturması ve Arşiv Araştırması Formunu Doldururken Dikkat Edilecek Hususlar

Mal bildirimi formu 

İLETİŞİM : 

Özlem POLAT : 0 342 316 29 61

Yusuf DEMİR  : 0 342 316 29 66